Friday, April 23, 2010

莲花

2010年4月20日,巴厘岛,任务是帶专业攝影師和美女模特儿去拍照。我当然也不会忘了把我全副身家即EOS 450D,18-55mm Kit Lens以及55-250mm长焦镜通通给帶去,反正我只须把他们帶到目的地,替模特儿安排換衣服儿化妆的地方等等小事后就可以你有你拍,我有我拍。

但是我所拍回来的照片,除了以上的几张其他通通都给我删除了。为什么?我趁大家都忙时偷偷装上了专业攝影師所帶来的镜头,这一试可不得了,中毒了,而且很深,回来第一件事就是找药(钱)觧毒。一支新10-20mm广角镜为攝影的路上注入了新风格而且卻罢不能。

后记:以上其中一张莲花图后来被佳能选为佳能面子书资料图片(Profile Picture)。





3 comments:

  1. I like the 1st lotus, first thing come to my mind is the lotus is saying....我虽然很丑, 但我很自信! 哈哈哈! Ai Ling

    ReplyDelete
  2. Notice lately, your blog has added "music" but one thing really annoying is, when i change to other category (said from ulu yam to bali), the music have to start all over again, very fan !!! ok lah, u keep improving lah ! from a demanding friend ! :-)

    ReplyDelete
  3. Well, Ai Ling my demanding friend. First at all thank you for your view and comments. About the lotus, i like the bottom one which create story between young and old lotus; about the music i like it and you may close you ear if it really fan you.. Ha!

    ReplyDelete